Opis produktu
To narzędzie do wyrównywania wałka rozrządu idealnie nadaje się do utrzymania i zamocowania go w GMP (górnym martwym położeniu) podczas wymiany paska rozrządu. Pasuje do silników 2.4 L, 2.7 L Bi-Turbo i 2.8 L z 5 zaworami na każdy cylinder w takich samochodach jak Audi A4, A6, A8, S4 oraz VW Passat. Dołączony trzpień blokujący służy do zablokowania wału korbowego w górnym martwym położeniu podczas wymiany paska rozrządu lub usuwania śruby wału korbowego. Materiał: stal węglowa Całkowita długość: 68 cm Długość sworzni: 8 cm Trzpień blokujący w zestawie Pasuje do następujących modeli samochodów (przykładowo): Audi A4 z silnikiem 2.4 lub 2.8 (1997-2002) Audi A6 z silnikiem 2.4 lub 2.8 (1997-2002) Audi A8 z silnikiem 2.8 (1997-2002) Audi S4 z silnikiem 2.7 Biturbo (1997-2001) VW Passat 2.4 (1996-2002), Passat 2.8 (1996-2001) Kody silników: 2.4 V6 30V: AGA, AJG, ALF, ALW, AML, AMM, APC, APS, APZ, ARJ, ARN, ASM, BDV 2.7 V6 30V: GTC, AJK, ARE, ASJ, AZA, AZB, AZR, BES 2.8 V6 30V: ACK, AEJ, AGE, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ, ATX, BBG